13S111P2 - Programiranje 2
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Programiranje 2 | |||
| Akronim | 13S111P2 | |||
| Studijski program | Softversko inženjerstvo | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 5.0 | Status predmeta | obavezan | |
| Uslovljnost drugim predmetima | nema | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznavanje sa sintaksom i semantikom programskog jezika S. Primena naprednih koncepata proceduralnog programiranja u jeziku S. Osposobljavanje studenata za konstrukciju algoritama, korišćenje statičkih i dinamičkih struktura podataka, implementaciju i testiranje programa u jeziku S. Sticanje praktičnog iskustva u programiranju na računaru. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti će moći da: konstruišu algoritme za rešavanje zadatih problema, napišu složenije programe na jeziku C koji koriste operatore, kontrolne strukture i bibliotečke funkcije, upotrebe makroprocesorske direktive, kao i da razvijaju, testiraju i nadograđuju modularne programe koji koriste linearne strukture podataka, dinamičke strukture i datoteke. Iskustvo i rutina u programiranju na računaru. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Link ka stranici predmeta | http://rti.etf.bg.ac.rs/rti/ir1p2/index_si.html | |||
| Sadržaj teorijske nastave | Uvod. Struktura programa. Tipovi podataka. Operatori. Kontrolne strukture. Nizovi. Pokazivači. Dinamička alokacija memorije. Funkcije: definisanje, argumenti, bočni efekti, rekurzija, prototip. Pretprocesor. Strukture i unije. Ulaz/izlaz, datoteke. Strukture podataka (stekovi, redovi, ulančane liste, stabla). Analiza složenosti algoritama. Razvoj složenijih programa u jeziku C. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Praktična nastava se izvodi u okviru auditornih vežbi u računarskoj učionici, koje u potpunosti prate redosled tema koje se izlažu u okviru predavanja. Za svaku temu obrađuje se skup primera i zadataka sa rešenjima, koje saradnik demonstrira, a studenti neposredno realizuju u razvojnom okruženju. Izučavanje elemenata teorije i testiranje primera kroz MOODLE platformu za elektronsko učenje. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 3 | 2 | |||
| Metode izvođenja nastave | predavanja, vežbe na računaru koje se izvode u računarskoj učionici, laboratorijske vežbe u manjim grupama uz učešće demonstratora, koje predstavljaju obuku za rad u razvojnom okruženju | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 65 | |
| Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 0 | |
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 35 | |||
| Seminari | 0 | |||

