Navigacija

Konačna rang lista za upis na prvu godinu master akademskih studija za školsku 2019/2020. godinu

Objavljujemo konačnu rang listu primljenih kandidata za upis na master akademske studije za školsku 2019/20. godinu:

 Konačna rang lista kandidata za upis

Na osnovu konkursa i odobrenog broja studenata za upis, 350 kandidata na rang listi steklo je pravo upisa  na teret budžeta. Ostali kandidati na rang listi mogu se upisati u statusu samofinansiranja.

Prema konkursu Univerziteta u Beogradu strani državljani upisuju se u statusu samofinasirajućih studenata. Strani državljani su kandidati koji nemaju državljanstvo Republike Srbije, osim  državljana  Republike Srpske koji se upisuju pod istim uslovima kao državljani Republike Srbije. Strani državljani plaćaju školarinu za strane studente od 2500 evra u dinarskoj protivvrednosti. Školarina se može platiti u četiri rate, a  prva rata plaća se pri upisu.

Upis kandidata koji su stekli pravo finasiranja na teret budžeta,  obaviće se  u četvrtak, 10. oktobra  i u petak, 11. oktobra, od 11 do 15 časova.  

U ponedeljak 14. oktobra u 10 časova, u Studentskom odseku obaviće se prozivka za eventualno preostala slobodna mesta za finansiranje iz budžeta. Kandidati koji su ispod ranga 361, a koji eventualno mogu biti upisani na teret budžeta moraju biti prisutni u 10 časova na prozivci. Odmah nakon prozivke nastaviće se sa upisom prozvanih kandidata koji se upisuju na teret budžeta.

U ponedeljak, 14.10.2019. od 11 do 15 časova nastavljamo sa upisom kandidata u statusu samofinasiranja .

Za upražnjena preostala mesta po završetku prvog upisnog roka, raspisaće se novi konkurs, o čemu će biti istaknuto novo obaveštenje.

Za upis je potrebno:

• indeks (dobija se na upisu)

• popunjen prijavni list - obrazac ŠV-20 (dobija se pri upisu)

• dve fotografije formata 3,5 h 4,5 cm priznanica o uplaćenoj nadoknadi za Univerzitet u visini od 100  dinara na žiro račun Elektrotehničkog fakulteta broj, 840-1438666-48, model 97, poziv na broj 80200, svrha uplate „za Univerzitet“ (plaćaju svi studenti)

• Samofinansirajući studenti podnose i priznanicu o uplaćenoj nadoknadi za Univerzitet u visini od 1.500 dinara na žiro račun Elektrotehničkog fakulteta broj 840-1438666-48, model 97, poziv na broj 80200, svrha uplate „za Univerzitet „ ( uplata se može objediniti na jednoj uplatnici 1600 dinara)

• overena fotokopija Izvoda iz matične knjige rođenih za rođene van Republike Srbije

• overena fotokopija uverenja o diplomiranju ili diplome – original na uvid

• overena fotokopija uverenja o položenim ispitima ili dodatka diplome – original na uvid

• ovlašćenje za korišćenje podataka studenta (dobija se pri upisu)

• strani državljani su u obavezi da prilože i potvrdu da su zdravstveno osigurani i potvrdu o znanju srpskog jezika

Kandidati koji su osnovne studije završili u inostranstvu, ne računajući Republiku Srpsku, prilikom upisa moraju priložiti rešenje o priznavanju strane visokoškolske isprave za odgovarajuće prethodne nivoe studija od strane Univerziteta u Beogradu. Ako je postupak o priznavanju strane visokoškolske isprave od strane Univerziteta u Beogradu u toku, prilikom upisa moraju podneti dokaz o tome. Rešenje o priznavanju moraju dostaviti Studentskom odseku odmah po dobijanju od strane Univerziteta, a do dostavljanja Rešenja biće im zadržan indeks.

Školarina za samofinansirajuće studente iznosi 147.000,00 dinara. Samofinansirajući studenti školarinu mogu platiti u četiri jednake rate. Prva rata u iznosu od 36.750 dinara uplaćuje se prilikom upisa. Uplata školarine se vrši na žiro račun Elektrotehničkog fakulteta broj 840-1438666-48, model 97, poziv na broj 80200, svrha uplate: školarina.

Školarina za studente sa dopunskim ispitima biće obračunata na osnovu kredita za dopunske ispite (1.800 dinara po kreditu).

Po obavljenom upisu studenti su u obavezi da sa novim indeksom otvore nalog u Računskom centru (promena lozinke - za bivše studente ETF-a) kako bi pristupili servisima. Po otvaranju naloga studenti su u obavezi da prijave predmete preko studentskih servisa prema pravilima modula. Po pravilu, ako drugačije nije propisano, najmanje 3 predmeta obavezno su iz A grupe predmeta upisanog modula. Preostala 2 predmeta mogu biti predmeti A ili B grupe upisanog modula, ili predmeti nekog drugog modula. Jedan predmet iz grupe B može se zameniti sa dva predmeta iz grupe opšteobrazovnih predmeta. Po prijavi predmeta saglasnost za izbor predmeta daje Rukovodilac modula.

 

Preporučeni termini za upis:

Četvrtak , 10. oktobar

od 11 do 12 časova, od ranga 1 do 50

od 12 do  13 časova, od ranga 51 do 100

pauza od 13  do 13, 30

od 13,30 do 15 časova , od ranga 101 do 200

 

Petak , 11. oktobar

od 11 do 12 časova,  od ranga 201 do 250

od 12 do  13 časova, od ranga 251 do 300

pauza od 13  do 13, 30

od 13,30 do 15 časova , od ranga 301 do 361

 

Ponedeljak , 14. oktobar

od 11 do 12 časova,  od ranga 362 do 400

od 12 do  13 časova, od ranga 401 do kraja liste