Navigacija

Upis školske 2016/17. godine za studente osnovnih akademskih studija

Do donošenja odluke o broju ostvarenih ESPB bodova potrebnih za finansiranje iz budžeta, moramo sačekati sa obaveštenjem i upisom školske 2016/17.  godine.

U ovom trenutku, da bismo smanjili gužve, možemo početi sa upisom studenata:

  • koji su sigurno u statusu samofinansiranja, studenti upisani u prvu godinu studija pre školske 2011/12. godine koji su izgubili pravo na finansiranje iz budžeta
  • studenata koji imaju ostvareno 60 ESPB bodova u školskoj 2015/16. godini i imaju sigurno  pravo na finansiranje iz budžeta.

Upis ovih studenata obaviće se od utorka, 20. 9. do petka, 23.9. od 11 do 13 časova u Studentskom odseku.

  • Studenti, kojima zavisi status od prijavljenih/položenih ispita u oktobarskom ispitnom roku, sačekaće unos ocena posle ispitnog roka, kada će biti organizovan novi termin za upis. O rasporedu upisa u tom terminu biće postavljeno novo obaveštenje.
  • Studenti studijskog programa Elektrotehnika i računarstvo koji prvi put upisuju 2. studijsku godinu upisuju se nakon izvršenog rangiranja za module, o čemu će biti naknadno obavešteni.
  • Studenti studijskog programa Softversko inženjerstvo koji su prvu studijsku godinu prvi put upisali u školskoj 2013/14, 2014/15. i 2015/16. godini,   upisuju se nakon izvršenog rangiranja za budžet, o čemu će biti naknadno obavešteni.
  • Studenti koji su prvu studijsku godinu prvi put upisali školske 2008/2009. godine i izgubili status studenta, po osnovu dužine trajanja studija od osam godina za završetak studija, mogu podneti molbu za produžetak studija za još dva semestra, samo ako im je do završetka studija preostalo najviše 60 ESPB. Molbe se podnose u Studentskom odseku u vreme upisa.
  • Studenti koji su izgubili status studenta, zbog isteka roka za završetak studija i oni koji su izgubili status studenta zbog neupisivanja godine, mogu podneti molbu za ponovni upis na osnovne akademske studije  (detaljnije obaveštenje na kraju teksta)
  • Studenti koji žele da podnesu molbu za promenu modula podnose molbu u  Studentskom odseku (član 42 Pravilnika o osnovnim akademskim studijama)
  • Studenti koji žele da podnesu molbu za oslobađanje dela školarine podnose molbu  u trenutku upisa u Studentskom odseku

Studenti materijalno ugroženih porodica koji podnose molbu za oslobađanje dela školarine uz molbu (kupuje se u skriptarnici Fakulteta i zaokružuje maksimalno oslobađanje 50%; stvarni procenat oslobađanja zavisiće od prosečnog mesečnog prihoda) podnose i uverenje o prosečnom mesečnom prihodu po članu domaćinstva za period od 1. januara do 30. juna 2016. godine (izdaje nadležni opštinski organ u mestu prebivališta studenta). Studenti koji zbog smrti članova uže porodice u školskoj 2015/16 podnose molbu za oslobađanje školarine u iznosu 100% podnose fotokopije odgovarajućih dokumenata (original na uvid). Studenti upisani prvi put u prvu studijsku godinu u školskoj 2016/17. godini nemaju pravo oslobađanja dela školarine na osnovu materijalnog statusa.

Studenti koji dolaze na upis treba obavezno da provere da li su im sve ocene unete, ukoliko su im one bitne za definisanje statusa.

Pre upisa studenti su u obavezi da na svojim servisima provere sve podatke, posebno šifre položenih ispita u odnosu na nastavni plan po kome studiraju.

Od ove školske godine pre upisa studenti su u obavezi da preko svojih servisa popune elektronski upisni list obrazac ŠV 20.

Papirni obrasci za upis se ne popunjavaju.

Za upis je potrebno:

  • indeks
  • uplatnica za Univerzitet u iznosu od 100 dinara, koju plaćaju svi studenti
  • uplatnica za Univerzitet u iznosu od 1.000 dinara, koju plaćaju studenti koji se upisuju u statusu samofinansiranja. (ovi studenti mogu objediniti uplatu „za Univerzitet“ i uplatitu obe stavke u ukupnom iznosu od 1.100 dinara na jednoj uplatnici).

Uplata se vrši na žiro račun Elektrotehničkog fakulteta broj 840-1438666-48, model 97, sa pozivom na br. 80200; svrha: “za Univerzitet“.

Napomene:

  • Prilikom upisa, samofinansirajući studenti ne podnose dokaz o uplati prve rate školarine. Rok za uplatu prve rate školarine je 31. oktobar 2016. godine.
  • Posle obavljenog upisa studenti preko svojih studentskih servisa biraju predmete koje žele da upišu za jesenji semestar školske 2016/17. godine, o čemu će biti postavljeno posebno obaveštenje.
  • Studenti koji se sami finansiraju, na osnovu predračuna (posle izbora predmeta), a po uputstvu za elektronsko plaćanje, plaćaju rate po utvrđenoj dinamici.
  • Školarina za osnovne studije za školsku 2016/17. godinu, za studijski program Elektrotehnika i računarstvo iznosi 108.000 dinara. Za prvo praćenje predmeta cena je 1.800 dinara po kreditu, a za ponovno praćenje predmeta cena je 1.200 dinara po kreditu.
  • Za studijski program Softversko inženjerstvo školarina iznosi 243.500 dinara. Cena kredita za prvo i za ponovno praćenje predmeta je 4.058 dinara.

Upis studenata koji su izgubili status studenta

Na osnovu čl. 94 Zakona o visokom obrazovanju studenti koji su izgubili status studenta:

  • po osnovu isteka zakonskog roka za završetak studija
  • zbog neupisivanja školske godine

mogu se ponovo upisati na osnovne akademske studije bez polaganja prijemnog ispita, ako su položili sve ispite prve godine studija, odnosno ostvarili najmanje 60 ESPB bodova.

Ovi studenti podnose molbu za ponovni upis na osnovne akademske studije i priznavanje položenih ispita (formular za molbu iz skriptarnice Fakulteta).

Odluku o priznavanju položenih ispita donosi Komisija za studije prvog stepena.

Uz molbu studenti podnose i dokumenta za upis:

  • novi indeks
  • 2 popunjena prijavna lista (obrazac ŠV-20)
  • 2 fotografije (jedna za indeks a druga za novi dosije)
  • uplatnica „za Univerzitet“ na 1100 dinara
  • Dokaz o uplati za ponovni upis u iznosu od 10.000 dinara (prema cenovniku Fakulteta)

Uplate se vrše na žiro račun Fakulteta broj 840-1438666-48, model 97, poziv na broj 80200.