13D051PPC - Praćenje pokretnih ciljeva
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Praćenje pokretnih ciljeva | |||
Akronim | 13D051PPC | |||
Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
Modul | ||||
Tip studija | doktorske akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) |
|
|||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 9.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | nema | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Cilj predmeta je da studenti ovladaju osnovnim tehnikama za projektovanje sistema za praćenje pokretnih ciljeva, kao i da razumeju osnove projektovanja pojedinih segmenata takvog sistema. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Osnovni ishodi ovog kursa su da studenti postanu osposobljeni da projektuju sisteme za pridruživanje podataka, filtraciju radarskih sistema, definisanje prozorskih funkcija i menadžment tragova u sistemu za praćenje više ciljeva. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Struktura sistema za praćenje više pokretnih ciljeva; Tehnike filtracije radarskih signala: filtri sa konstantnim koeficijentima, Kalmanov filtar; Tehnike pridruživanja podataka: suboptimalne tehnike, tehnike zasnovane na verovatnoći i Bajesovskom pristupu; Izbor i definsanje prozorskih funkcija; Menadžment tragova. | |||
Sadržaj praktične nastave | Student ima obavezu da u programskom okruženju MATLAB isprojektuje jednostavan simulator radarskog okruženja i radara i za tako definisan generator signala, da isprojektuje sistem za praćenje pokretnih ciljeva sa svim elementima. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
6 | ||||
Metode izvođenja nastave | predavanja | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 0 | |
Praktična nastava | 30 | Usmeni ispit | 70 | |
Projekti | 0 | |||
Kolokvijumi | 0 | |||
Seminari | 0 |