SI1EJV - Engleski jezik - viši
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Engleski jezik - viši | |||
| Akronim | SI1EJV | |||
| Studijski program | Softversko inženjerstvo | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 2.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Srednji ili viši srednji nivo engleskog jezika koji se može prilagoditi individualnim potrebama studenata. | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Razumevanje nativnih govornika koji razgovaraju na višem nivou engleskog jezika o stručnim temama u vezi sa softverskim inženjerstvom. Ostvarivanje pisane i usmene komunikacije na teme iz softverskog inženjerstva. Razumevanje širokog raspona tekstova i audio materijala iz oblasti softverskog inženjerstva. Pisanje opisa i objašnjenja procesa na engleskom za softversko inženjerstvo. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Po završetku ovog modula, studenti bi trebalo da budu kadri da: - razumeju nativne govornike koji razgovaraju na višem nivou engleskog jezika o stručnim temama u vezi sa softverskim inženjerstvom, - ostvaruju pisanu i usmenu komunikaciju na teme iz softverskog inženjerstva, - razumeju široki raspon tekstova i audio materijala iz oblasti softverskog inženjerstva | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Klasifikovanje, izražavanje uzroka i posledice, pasivne konstrukcije, organizovanje informacija, vremenske rečenice, davanje primera, opisivanje funkcija i obeležja. Davanje i praćenje uputstava. Komparativi, kondicionalne rečenice. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Opisivanje ulaznih i izlaznih uređaja. Identifikovanje različitih tipki na tastaturi i objašnjavanje njihove funkcije. Davanje instrukcija za upotrebu računara i monitora. Rezimiranje stručnih tekstova iz oblasti softverskog inženjerstva. Pisanje kratke biografije, motivacionog pisma i elektronske pošte. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | ||||
| Metode izvođenja nastave | Aktivne metode, audiolingvalne metode, metode „potpune fizičke reakcije“, komunikativni metode, metode funkcionalno-pojmovnog pristupa, metode „tihog načina“. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 5 | Pismeni ispit | 15 | |
| Praktična nastava | Usmeni ispit | 15 | ||
| Projekti | 5 | |||
| Kolokvijumi | 60 | |||
| Seminari | 0 | |||

