СИ1ЕЈВ - Енглески језик - виши
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Енглески језик - виши | |||
| Акроним | СИ1ЕЈВ | |||
| Студијски програм | Софтверско инжењерство | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 2.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Средњи или виши средњи ниво енглеског језика који се може прилагодити индивидуалним потребама студената. | |||
| Циљеви изучавања предмета | Разумевање нативних говорника који разговарају на вишем нивоу енглеског језика о стручним темама у вези са софтверским инжењерством. Остваривање писане и усмене комуникације на теме из софтверског инжењерства. Разумевање широког распона текстова и аудио материјала из области софтверског инжењерства. Писање описа и објашњења процеса на енглеском за софтверско инжењерство. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог модула, студенти би требало да буду кадри да: - разумеју нативне говорнике који разговарају на вишем нивоу енглеског језика о стручним темама у вези са софтверским инжењерством, - остварују писану и усмену комуникацију на теме из софтверског инжењерства, - разумеју широки распон текстова и аудио материјала из области софтверског инжењерства | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Класификовање, изражавање узрока и последице, пасивне конструкције, организовање информација, временске реченице, давање примера, описивање функција и обележја. Давање и праћење упутстава. Компаративи, кондиционалне реченице. | |||
| Садржај практичне наставе | Описивање улазних и излазних уређаја. Идентификовање различитих типки на тастатури и објашњавање њихове функције. Давање инструкција за употребу рачунара и монитора. Резимирање стручних текстова из области софтверског инжењерства. Писање кратке биографије, мотивационог писма и електронске поште. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | ||||
| Методе извођења наставе | Активне методе, аудиолингвалне методе, методе „потпуне физичке реакције“, комуникативни методе, методе функционално-појмовног приступа, методе „тихог начина“. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 5 | Писмени испит | 15 | |
| Практична настава | Усмени испит | 15 | ||
| Пројекти | 5 | |||
| Колоквијуми | 60 | |||
| Семинари | 0 | |||

