OT2DIF - Diferencijalne jednačine
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Diferencijalne jednačine | |||
| Akronim | OT2DIF | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | modul Telekomunikacije i informacione tehnologije | |||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Nema | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | - Upoznavanje studenata sa osnovnim konceptima sistema običnih diferencijalnih jednačina, teorije stabilnosti, parcijalnih diferencijalnih jednačina i Fourier-ov metod. - Razumevanje primene sistema linearnih diferencijalnih jednačina i parcijalnih jednačina u rešavanju praktičnih problema. - Osposobljavanje studenata za rešavanje praktičnih problema pomoću teorije diferencijalnih jednačina | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Student je sposoban da primenjuje teoriju diferencijalnih jednačina i teoriju parcijalnih jednačina u problemima iz elektrotehnike | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Sistem običnih diferencijalnih jednačina. Sistem linearnih diferencijalnih jednačina. Sistem linearnih jednačina sa konstantnim koeficijentima. Parcijalna jednačina . Košijevo rešenje kvazi-linearne jednačine. Metod karakteristika. Furijeov je metod razdvaja promenljivih. Primena diferencijalnih jednačina u elektrotehnici. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Student proučava i utvrđuje znanje sa predavanja rešavajući zadatke iz sistema diferencijalnih jednačina kao i parcijalnih jednačina | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 1 | 1 | 0.5 | ||
| Metode izvođenja nastave | Kombinacija tradicionalne nastave na tabli, korišćenje slajdova. 15 sati nastave + 15 sati vežbi na tabli + 7,5 sati konsultacija u vezi sa domaćim zadacima, ispit na kraju nastave. Studenti bi trebalo da provedu 42 sati u učenju i rešavanju vežbe samostalno, 1,5 sati nedeljno tokom semestra i dodatnih 20 sati kasnije. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 70 | |
| Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 0 | |
| Projekti | 0 | |||
| Kolokvijumi | 30 | |||
| Seminari | 0 | |||

