OS2EJ4 - Engleski jezik 4
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Engleski jezik 4 | |||
| Akronim | OS2EJ4 | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | modul Signali i sistemi | |||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Studenti bi trebalo da poseduju nivo znanja engleskog jezika na višem srednjem nivou. | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Obučavanje studenata da objašnjavaju složene procese. Razvijanje veština kritičkog razmišljanja studenata. Obučavanje studenata da čitaju tekstove i izoluju specifične informacije iz istih. Osposobljavanje studenata da čitaju i dele informacije u vezi sa temama iz elektrotehnike. Osposobljavanje studenata da napišu kratku biografiju i motivaciono pismo. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Po završetku ovog modula, studenti bi trebalo da budu u stanju da: - objašnjavaju složene procese u različitim oblastima elektrotehnike, - koriste veštine kritičkog razmišljanja za rešavanje specifičnih zadataka, - popune dijagrame i tabele u skladu sa datim uputstvima, - napišu kratku biografiju i motivaciono pismo, - beleže detalje iz govornog i pisanog diskursa elektrotehnike | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Strukture poređenja i kontrastiranja. Nefinitni glagolski oblici – infinitivi, participi, gerund. Infinitivi cilja za pokazivanje veze između činjenica i ideja u pisanju i govorenju. Principi grupisanja novih reči u skupove tema radi njihovog lakšeg memorisanja. Algoritam prenosa informacije iz teksta u dijagram. Formalna pravila za usmene prezentacije. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Prenos informacije iz pisanog teksta u dijagram. Pravljenje usmene prezentacije na stručnu temu u vezi sa elektrotehnikom. Identifikovanje i opisivanje neke komponente ili instrumenta. Upotreba uzročno-posledičnih struktura da bi se opisao uzročno-posledični lanac nekih pojava u elektrotehnici. Usmena razmena informacija iz beležaka. Pravljenje usmene prezentacije. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | ||||
| Metode izvođenja nastave | Metode kritičkog razmišljanja, aktivne metode, metode razvijanja veština razmišljanja višeg reda. Metode „učionice brzog pokreta“. Metode humanističke psihologije. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 20 | Pismeni ispit | 40 | |
| Praktična nastava | Usmeni ispit | 30 | ||
| Projekti | 10 | |||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | 0 | |||

