OG2EJ3 - Engleski jezik 3
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Engleski jezik 3 | |||
| Akronim | OG2EJ3 | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | modul Energetika | |||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Studenti bi trebalo da poseduju nivo znanja engleskog jezika na višem srednjem nivou. | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Osposobljavanje studenata za čitanje udžbenika iz elektrotehnike, priručnika i referentne literature na engleskom jeziku na višem srednjem nivou. Izlaganje studenata vrsti stručnih tekstova koje koriste njihove kolege u zemljama engleskog govornog područja. Zadavanje zadataka studentima da kombinuju znanje engleskog sa znanjima iz stručnih predmeta u fazama prakse i produkcije. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Po završetku ovog modula, studenti bi trebalo da budu u stanju da: - razmenjuju pisane i usmene specifične informacije, - popune dijagrame i tabele u skladu sa datim uputstvima, - reše specifične probleme na engleskom - brzo pregledaju elektrotehnički tekst radi pronalaženja specifičnih informacija - beleže detalje iz govornog i pisanog diskursa elektrotehnike | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Lociranje, primena i prenos informacija vezanih za engleski u elektrotehnici. Povezivanje činjenica i ideja. Neodređene, upitne, povratne i relativne zamenice, intenzifikatori, pasivne konstrukcije, rečenice sa više od dve glavne klauze, modalni glagoli, kondicionali, kolokacije u engleskom za elektrotehniku. Principi sažimanja informacija. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Pisanje rezimea i sažetaka. Pravljenje Power Point prezentacija koje se odnose na neku temu iz elektrotehnike. Pisano i usmeno opisivanje funkcije specifičnih komponenti. Identifikovanje detalja iz govornog diskursa elektrotehnike. Prenos informacije iz pisanog teksta u dijagram. Pisanje kratkih objašnjenja električnih kola. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | ||||
| Metode izvođenja nastave | Aktivne metode, učenje putem otkrića, metode razvijanja veština razmišljanja višeg reda. Metode „učionice brzog pokreta“, metode humanističke psihologije. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 20 | Pismeni ispit | 40 | |
| Praktična nastava | Usmeni ispit | 30 | ||
| Projekti | 10 | |||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | 0 | |||

