ОГ2ЕЈ3 - Енглески језик 3
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Енглески језик 3 | |||
| Акроним | ОГ2ЕЈ3 | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | модул Енергетика | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Студенти би требало да поседују ниво знања енглеског језика на вишем средњем нивоу. | |||
| Циљеви изучавања предмета | Оспособљавање студената за читање уџбеника из електротехнике, приручника и референтне литературе на енглеском језику на вишем средњем нивоу. Излагање студената врсти стручних текстова које користе њихове колеге у земљама енглеског говорног подручја. Задавање задатака студентима да комбинују знање енглеског са знањима из стручних предмета у фазама праксе и продукције. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог модула, студенти би требало да буду у стању да: - размењују писане и усмене специфичне информације, - попуне дијаграме и табеле у складу са датим упутствима, - реше специфичне проблеме на енглеском - брзо прегледају електротехнички текст ради проналажења специфичних информација - бележе детаље из говорног и писаног дискурса електротехнике | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Лоцирање, примена и пренос информација везаних за енглески у електротехници. Повезивање чињеница и идеја. Неодређене, упитне, повратне и релативне заменице, интензификатори, пасивне конструкције, реченице са више од две главне клаузе, модални глаголи, кондиционали, колокације у енглеском за електротехнику. Принципи сажимања информација. | |||
| Садржај практичне наставе | Писање резимеа и сажетака. Прављење Power Point презентација које се односе на неку тему из електротехнике. Писано и усмено описивање функције специфичних компоненти. Идентификовање детаља из говорног дискурса електротехнике. Пренос информације из писаног текста у дијаграм. Писање кратких објашњења електричних кола. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | ||||
| Методе извођења наставе | Активне методе, учење путем открића, методе развијања вештина размишљања вишег реда. Методе „учионице брзог покрета“, методе хуманистичке психологије. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 40 | |
| Практична настава | Усмени испит | 30 | ||
| Пројекти | 10 | |||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 0 | |||

