MS1EE2 - Energetska elektronika 2
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Energetska elektronika 2 | |||
| Akronim | MS1EE2 | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | modul Elektronika | |||
| Tip studija | master akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Položen predmet Energetska elektronika. | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Cilj predmeta je da studente osposobi da samostalno analiziraju, projektuju i realizuju sisteme energetske elektronike. Obuhvaćeni su prekidački konvertori, rezonantni konvertori i invertori. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti će biti osposobljeni da prema zadatim specifikacijama samostalno projektuju sisteme energetske elektronike, realizuju ih, analiziraju primenom računara i izvrše potrebna merenja. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Usrednjeni modeli konvertora kod upravljanja impulsnom širinskom modulacijom. Tehnika strujnog programiranja. Digitalno upravljanje konvertorima. Rezonantni konvertori, sinusoidalna aproksimacija i egzaktna analiza. Kvazirezonantni konvertori. Ispravljači sa malim izobličenjem ulazne struje. Invertori. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Računarska analiza konvertora, upravljanje konvertorom i tehnika strujnog programiranja. Kvazirezonantni konvertor. Merenja na trofaznom ispravljaču. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 4 | 0 | |||
| Metode izvođenja nastave | Predavanja i rad u laboratoriji. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 30 | |
| Praktična nastava | 30 | Usmeni ispit | 0 | |
| Projekti | 40 | |||
| Kolokvijumi | 0 | |||
| Seminari | 0 | |||

