МС1ЕЕ2 - Енергетска електроника 2
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Енергетска електроника 2 | |||
| Акроним | МС1ЕЕ2 | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | модул Електроника | |||
| Тип студија | мастер академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Положен предмет Енергетска електроника. | |||
| Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је да студенте оспособи да самостално анализирају, пројектују и реализују системе енергетске електронике. Обухваћени су прекидачки конвертори, резонантни конвертори и инвертори. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студенти ће бити оспособљени да према задатим спецификацијама самостално пројектују системе енергетске електронике, реализују их, анализирају применом рачунара и изврше потребна мерења. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Усредњени модели конвертора код управљања импулсном ширинском модулацијом. Техника струјног програмирања. Дигитално управљање конверторима. Резонантни конвертори, синусоидална апроксимација и егзактна анализа. Квазирезонантни конвертори. Исправљачи са малим изобличењем улазне струје. Инвертори. | |||
| Садржај практичне наставе | Рачунарска анализа конвертора, управљање конвертором и техника струјног програмирања. Квазирезонантни конвертор. Мерења на трофазном исправљачу. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 4 | 0 | |||
| Методе извођења наставе | Предавања и рад у лабораторији. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 30 | |
| Практична настава | 30 | Усмени испит | 0 | |
| Пројекти | 40 | |||
| Колоквијуми | 0 | |||
| Семинари | 0 | |||

