Navigacija

19D091EJ - Engleski jezik

Specifikacija predmeta
Naziv Engleski jezik
Akronim 19D091EJ
Studijski program Elektrotehnika i računarstvo
Modul
Tip studija doktorske akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
    Nastavnik/saradnik (DON)
      Broj ESPB 6.0 Status predmeta izborni
      Uslovljnost drugim predmetima Studenti bi trebalo da poseduju prethodni nivo C1 ili C2.
      Ciljevi izučavanja predmeta Usvajanje prenosa informacija iz teksta u dijagram i deljenje te informacije sa drugim studentima. Obuka za usmenu razmenu informacija u vezi sa elektrotehnikom i računarstvom. Organizovanje i pisanje detaljnih opisa složenih procesa. Povezivanje činjenica i ideja da bi se sačinilo kratko objašnjenje. Usvajanje pisanja prema stilu IEEE.
      Ishodi učenja (stečena znanja) Po završetku ovog modula, studenti bi trebalo da budu u stanju da: - prenose informacije iz teksta u dijagram i podeli te informacije sa drugim kolegama, - usmeno razmene informacije u vezi sa elektrotehnikom, - organizuju i napišu detaljan opis složenih procesa, - povezuju činjenice i ideje da bi sačinili kratko objašnjenje, - pišu SCI radove
      Sadržaj predmeta
      Sadržaj teorijske nastave Relativne klauze, složenice, konektori. Revizija brojivih i nebrojivih imenica, članovi, imeničke fraze, frazalni glagoli, modali. Prenošenje informacija iz grafikona u tabelu. Pravila čitanja dijagrama i teksta za objašnjenje nekog procesa. Pravila pisanja naučnih radova na engleskom jeziku. Algoritam za pisanje SCI radova.
      Sadržaj praktične nastave Pričanje i pisanje o računarskim aplikacijama u oblasti elektrotehnike. Usmene vežbe: klasifikovanja različitih uređaja, raspitivanje o računarima i računarskim performansama. Grupne diskusije na temu iz elektrotehnike. Rad u parovima: prezentacije i domaći zadaci. Izrada nacrta za SCI naučni rad.
      Literatura
      1. Armer, Tamzen (2011): Cambridge English for Scientists, Cambridge: Cambridge University Press
      2. Đurić, Miloš D. (2014): English for Electrical Engineering, Belgrade: Faculty of Electrical Engineering and Academic Mind.
      3. Hutchinson, T. and A. Waters (1993): Interface English for Technical Communication, Eleventh Impression, London: Longman
      4. Ibbotson, M. (2008): Cambridge English for Engineering, Cambridge: Cambridge University Press
      5. Brook-Hart, G. and S. Haines (2009): Complete CAE - Student's Book, Cambridge: Cambridge University Press
      Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
      Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
      5
      Metode izvođenja nastave Metode kritičkog razmišljanja, aktivne metode, metode koje razvijaju veštine razmišljanja višeg reda. Metode „učionice brzog pokreta“. Metode humanističke psihologije.
      Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
      Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
      Aktivnosti u toku predavanja 10 Pismeni ispit 50
      Praktična nastava Usmeni ispit 20
      Projekti
      Kolokvijumi
      Seminari 20