Навигација

19Д091ЕЈ - Енглески језик

Спецификација предмета
НазивЕнглески језик
Акроним19Д091ЕЈ
Студијски програмЕлектротехника и рачунарство
Модул
Тип студијадокторске академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ6.0Статус предметаизборни
      Условљност другим предметимаСтуденти би требало да поседују претходни ниво C1 или C2.
      Циљеви изучавања предметаУсвајање преноса информација из текста у дијаграм и дељење те информације са другим студентима. Обука за усмену размену информација у вези са електротехником и рачунарством. Организовање и писање детаљних описа сложених процеса. Повезивање чињеница и идеја да би се сачинило кратко објашњење. Усвајање писања према стилу IEEE.
      Исходи учења (стечена знања)По завршетку овог модула, студенти би требало да буду у стању да: - преносе информације из текста у дијаграм и подели те информације са другим колегама, - усмено размене информације у вези са електротехником, - организују и напишу детаљан опис сложених процеса, - повезују чињенице и идеје да би сачинили кратко објашњење, - пишу SCI радове
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеРелативне клаузе, сложенице, конектори. Ревизија бројивих и небројивих именица, чланови, именичке фразе, фразални глаголи, модали. Преношење информација из графикона у табелу. Правила читања дијаграма и текста за објашњење неког процеса. Правила писања научних радова на енглеском језику. Алгоритам за писање SCI радова.
      Садржај практичне наставеПричање и писање о рачунарским апликацијама у области електротехнике. Усмене вежбе: класификовања различитих уређаја, распитивање о рачунарима и рачунарским перформансама. Групне дискусије на тему из електротехнике. Рад у паровима: презентације и домаћи задаци. Израда нацрта за SCI научни рад.
      Литература
      1. Armer, Tamzen (2011): Cambridge English for Scientists, Cambridge: Cambridge University Press
      2. Đurić, Miloš D. (2014): English for Electrical Engineering, Belgrade: Faculty of Electrical Engineering and Academic Mind.
      3. Hutchinson, T. and A. Waters (1993): Interface English for Technical Communication, Eleventh Impression, London: Longman
      4. Ibbotson, M. (2008): Cambridge English for Engineering, Cambridge: Cambridge University Press
      5. Brook-Hart, G. and S. Haines (2009): Complete CAE - Student's Book, Cambridge: Cambridge University Press
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      5
      Методе извођења наставеМетоде критичког размишљања, активне методе, методе које развијају вештине размишљања вишег реда. Методе „учионице брзог покрета“. Методе хуманистичке психологије.
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања10Писмени испит50
      Практична наставаУсмени испит20
      Пројекти
      Колоквијуми
      Семинари20