13S091NJV - Nemački jezik - viši
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Nemački jezik - viši | |||
| Akronim | 13S091NJV | |||
| Studijski program | Softversko inženjerstvo | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) |
|
|||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 2.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Predznanje nemačkog jezika na osnovnom nivou | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | proširivanje i obogaćivanje jezičke komunikativne kompetencije, razvijanje sposobnosti uključivanja u oblasti specifične za svakodnevnu i buduću profesionalnu aktivnost studenata, usavršavanje jezičkih veština | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | adekvatna primena jezika u odgovarajućim situacijama, razumevanje pisanih tekstova na različitim jezičkim nivoima, ovladavanje kraćim pisanim formama, bolje razumevanje jezičke i kulturne svakodnevice zemalja nemačkog govornog područja, sposobnost usmenog izražavanja u autentičnim situacijama | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | ovladavanje tehnikama razumevanja pisanog teksta iz oblasti struke (tehnike čitanja), proširivanje govornih obrazaca putem diskusija o stručnim temama | |||
| Sadržaj praktične nastave | analiza i produkcija jezičkih jedinica u ravni rečenice, odlomka, diskursa, usvajanje osnovne stručne terminologije, proširivanje govornih modela | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | ||||
| Metode izvođenja nastave | interaktivna nastava, vežbe, prezentacije, diskusije, kolokvijum | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 30 | Pismeni ispit | 20 | |
| Praktična nastava | 30 | Usmeni ispit | 20 | |
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 0 | |||
| Seminari | 0 | |||

