13E091EJ1 - Engleski jezik 1
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Engleski jezik 1 | |||
| Akronim | 13E091EJ1 | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 2.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Minimum niži srednji nivo znanja engleskog jezika. | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Unapređenje jezičkih kompetencija na engleskom jeziku koje su potrebne za dalje studiranje i rad u oblasti elektrotehnike. Komuniciranje o nauci i tehnologiji u širokom rasponu različitih tematskih oblasti elektrotehnike. Razvijanje veština slušanja, govorenja, čitanja i pisanja. Poređenje pisanih i usmenih informacija, pisanje kratkih opisa i objašnjenja komponenti i procesa. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Po završetku ovog kursa, studenti će biti kadri da: 1) razumeju nativne govornike koji razgovaraju o svom poslu i studijama; 2) ostvare komunikaciju o temama iz elektrotehnike; 3) razumeju i interpretiraju dijagrame, grafikone i tabele; 4) napišu opise i objašnjenja komponenti i procesa; 5) pišu poslovnu elektronsku poštu | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Link ka stranici predmeta | http://engleski.etf.rs/ | |||
| Link ka predavanjima | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3AD9GCvB5pZdHf9Mel9bBCoKTvyH5pDNAq9GDLltfzFVk1%40thread.tacv2/conversations?groupId=48fb8ba0-a9b0-4a5e-9c72-44186d07aeb5&tenantId=1774ef2e-9c62-478a-8d3a-fd2a495547ba | |||
| Sadržaj teorijske nastave | Konsolidovanje prethodno stečenog znanja engleskog jezika. Mehanizmi građenja reči, članovi, pitanja i indirektna pitanja, glagolski oblici: vremena i pasiv. Izražavanje brojevima i opisivanje podataka. Principi pisanog i usmenog diskursa elektrotehnike. Opisivanje podataka za statistkiču analizu. Poređenje i kontrastiranje eksperimentalnih rezultata. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Vežbe čitanja i analize teksta, vežbe slušanja, govorne vežbe, vežbe vokabulara. Opisivanje pristupa prikupljanju podataka. Osmišljavanje eksperimentalne postavke. Opisivanje pojava kod materijala i sila. Predviđanje eksperimentalnih rezultata. Opisivanje procesa. Vrednovanje rezultata eksperimenta. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | ||||
| Metode izvođenja nastave | Interaktivne metode s raznovrsnim vežbama koje aktiviraju studente i podstiču produktivne jezičke veštine. Leksički pristup. Strukturalni pristup. Metode humanističke psihologije. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | 40 | ||
| Praktična nastava | Usmeni ispit | 30 | ||
| Projekti | 10 | |||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | 20 | |||

