13Е091ЕЈ1 - Енглески језик 1
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Енглески језик 1 | |||
| Акроним | 13Е091ЕЈ1 | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 2.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Mинимум нижи средњи ниво знања енглеског језика. | |||
| Циљеви изучавања предмета | Унапређење језичких компетенција на енглеском језику које су потребне за даље студирање и рад у области електротехнике. Комуницирање о науци и технологији у широком распону различитих тематских области електротехнике. Развијање вештина слушања, говорења, читања и писања. Поређење писаних и усмених информација, писање кратких описа и објашњења компоненти и процеса. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог курса, студенти ће бити кадри да: 1) разумеју нативне говорнике који разговарају о свом послу и студијама; 2) остваре комуникацију о темама из електротехнике; 3) разумеју и интерпретирају дијаграме, графиконе и табеле; 4) напишу описе и објашњења компоненти и процеса; 5) пишу пословну електронску пошту | |||
| Садржај предмета | ||||
| Линк ка страници предмета | http://engleski.etf.rs/ | |||
| Линк ка предавањима | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3AD9GCvB5pZdHf9Mel9bBCoKTvyH5pDNAq9GDLltfzFVk1%40thread.tacv2/conversations?groupId=48fb8ba0-a9b0-4a5e-9c72-44186d07aeb5&tenantId=1774ef2e-9c62-478a-8d3a-fd2a495547ba | |||
| Садржај теоријске наставе | Консолидовање претходно стеченог знања енглеског језика. Механизми грађења речи, чланови, питања и индиректна питања, глаголски облици: времена и пасив. Изражавање бројевима и описивање података. Принципи писаног и усменог дискурса електротехнике. Описивање података за статисткичу анализу. Поређење и контрастирање експерименталних резултата. | |||
| Садржај практичне наставе | Вежбе читања и анализе текста, вежбе слушања, говорне вежбе, вежбе вокабулара. Описивање приступа прикупљању података. Осмишљавање експерименталне поставке. Описивање појава код материјала и сила. Предвиђање експерименталних резултата. Описивање процеса. Вредновање резултата експеримента. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | ||||
| Методе извођења наставе | Интерактивне методе с разноврсним вежбама које активирају студенте и подстичу продуктивне језичке вештине. Лексички приступ. Структурални приступ. Методе хуманистичке психологије. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | 40 | ||
| Практична настава | Усмени испит | 30 | ||
| Пројекти | 10 | |||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 20 | |||

