13M041BMP - 32-bitni mikrokontroleri i primena
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | 32-bitni mikrokontroleri i primena | |||
| Akronim | 13M041BMP | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | modul Elektronika | |||
| Tip studija | master akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Završene osnovne diplomske studije na Odseku za elektroniku. | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Izučavanje savremene tehnološke osnove za projektovanje i realizaciju mikroračunara i njihovu primenu u komunikacijama, medicini, merenju i upravljanju. Primena stečenih znanja i sticanje iskustva u projektovanju i realizaciji praktično upotrebljivih uređaja. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Kadar obrazovan za projektovanje, realizaciju i testiranje praktično upotrebljivih uređaja baziranih na savremenoj tehnologiji mirkoračunara. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Dizajn ARM procesora: arhitektura, organizacija i implementacija; procesorsko jezgro; hijerarhija memorije; dizajn instrukcijskog seta; asembler; elementi arhitekture za podršku za operativni sistem; primeri SoiC-a sa ARM procesorima (Cortex M3, M4); sistem u procesoru za podršku za debagovanje; alati za razvoj softvera; primeri realizacije; sistem dizajn; realizacija, evaluacija i dokumentovanje. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Upoznavanje sa razvojnim sistemom baziranim na mikrokontroleru sa ARM procesorskim jezgrom. Integrisano razvojno okruženje i ogranizacija softvera. Arhitektura softverskih biblioteka podržanih od strane ARM-a i proizvođača mikrokontrolera. Praktična implementacija jednostavnih projektnih zadataka koji ističu karakteristike odabrane arhitekture. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 3 | 1 | |||
| Metode izvođenja nastave | Predavanja: projekcija sa računara. Vežbe: projekcija sa računara i testiranje na razvojnim sistemima dostupnim u laboratoriji. Izrada projekta. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 0 | Pismeni ispit | 0 | |
| Praktična nastava | 0 | Usmeni ispit | 50 | |
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 0 | |||
| Seminari | 50 | |||

