Навигација

ISTP - Informacioni Sistem Tehničke podrške

Informacioni sistem tehničke podrške (ISTP) je proteklih nedelja pušten u rad. Njegov cilj je povećanje efikasnosti rada tehničke službe Elektorotehničkog fakulteta u smislu poboljšanja komunikacije sa korisnicima. Umesto dosadašnjih prijava telefonom možete se registrovati i prijaviti tehničke probleme ili postaviti tehnička pitanja preko ovog sistema.

http://istp.etf.bg.ac.rs

Informacioni sistem za potrebe tehničke podrške kao idejni projekat razvijen je u cilju sve veće potrebe za automatizacijom, ubrazvanjem komunikacije sa korisnikom, olakšavanjem rada i evidencijom učinka jednog tima tehničke podrške u manjem ili većem radnom okruženju, a rezultat je rada i angažovanja vojnika Miloša Todorovića na odsluženju vojnog roka u protekloj godini.

Razlog razvoja ovakvog sistema leži u sledećim činjenicama. Broj tehničkih sredstava u svakodnevnoj upotrebi u radnim organizacijama uvećava se velikom brzinom. Postoji mali broj usko stručnog kadra koji bi pokrio sve oblasti tehničke potrebe. Slaba informisanost i edukacija zaposlenih o korišćenju novih tehničkih sredstava i infromacionih tehnologija. Niz profesionalnih rešenja implementacije softvera i organizacije računarskih mreža i sistema. Nemogućnost praćenja učinka rada službe za održavanje tehničkih sredstava zbog sveukupne raznolikosti i obimnosti posla.
U mnogim radnim okruženjma ove činjenice su slabo rešive ili ne rešive, a skoro svakodnevno dovode do niza problema i zastoja u radu. Uvodjenjem novih informacionih tehnologija ove situacije se mogu ako ne smanjiti onda barem učiniti manje stresnim i neprijatnim, a njihovo rešavanje daleko jednostavnijim i efikasnijim.

Korisnički deo ovog sistema, treba da omogući najjednostavniju interakciju između korisnika i tehničke podrške, kao i dvadesetčetvoročasovnu mogućnost slanja opisa problema i tehničkih zahteva. Ovaj interfejs treba da smanji broj direktnih poziva tehničkom osoblju i omogući samom korisniku dokaz o podnošenju prijave. Na pristupnim stranicama ovog interfejsa Administratorima se ostavlja mogućnost da adekvatnim sadržajima informišu i edukuju korisnike.

Administratorski deo ovog sistema, odlikuje se rešenjem koje omogućuje administratoru dostupnost svih potrebnih informacija. Potpuna integrisanost magacina sa tehničkim alatima i komponentama, kompletna kartoteka svih računara i opreme, evidencija i manipulacija korisničkih naloga, mogućnost organizavanja grupa korisnika i trajni uvid i evidencija prethodnog poslovanja. Pored niza implementiranih funkcionalnosti, izdvaja se mogućnost razmene informacija između članova tima tehničke podrške kao i atomatizovano slanje izveštaja korisniku.
Zbog interakcije Korisnik – Sistem, Sistem – Tehnička podrška, očekuje se veliko smanjenje tenzije na obe strane čime se dobija na većoj produktivnosti i mnogo boljoj radnoj atmosferi.

Vaš Računski centar ETF-a