Навигација

Примена технологија и алгоритама из области машинског учења и конволуционих неуронских мрежа

Време24. фебруар 2016. 12:00
ПредавачНенад Живић, Милош Милошевић, Игор Анђелковић (Nordeus Београд)
Местосала 57, Електротехнички факултет

АПСТРАКТ:

Игру „Top eleven” игра огроман број играча широм света. Међу њима је могуће наћи велики број навика и шаблона понашања. Да би на најбољи могући начин препознали те шаблоне, у Нордеусу употребљавају најновије алгоритме и технологије из области машинског учења и тим сазнањима оптимизују корисничко искуство играча и активности маректинг тима. На предавању ће бити представљено како се користе конволуционе неуронске мреже како би велики број акција корисника ове игре („кликова“) било претворено у знање о њиховим навикама.

На предавању ће бити представљена и могућност студентима да се пријаве на тромесечну праксу у компанији Нордеус, где би добили прилику да раде на сличним проблемима.

БИОГРАФИЈЕ ПРЕДАВАЧА:

Ненад Живић, data scientist, задужен за системски дизајн Нордеус-ове најпознатије игре „Top eleven - Be a football manager”. Мастер студије завршио је на Природноматематичком факултету у Нишу, из области рачунарских наука са фокусом на машинско учење, а тренутно је студент докторских студија на истом факултету. Има трогодишње искуство у прављењу алгоритама применљивих у областима економије, процесирања говорног језика и рачунарских игара.

Милош Милошевић, data scientist, задужен за дизајнирање, имплементацију и одржавање предиктивних модела, са фокусом на њиховој брзини, поузданости и скалабилности. Завршио је Рачунарски факултет у Београду. Милош је део тима који брине о инфраструктури система дистрибуиране базе података. Претходни његов рад заснован је на дизајнирању система алгоритама за нормализацију података о произодима увезених са подацима социјалних мрежа.

Игор Анђелковић, data scientist, каријеру је започео решавањем проблема у медицини применом предиктивног модеовања. Аутор је неколико научних радова из ове области. Након петогодишњег рада на Катедри за рачунарску технику и информатику на Електротехничком факултету у Београду, наставио је рад у индустрији игара, где је радио на праћењу метрика, визуелизацији података, прављењу статистичких експеримената и имплементацији алгоритама машинског учења. Тренутно је вођа тима за аналитику у Нордеусу, где води осмочлани тим врхунских data scientist-aиdata engineer-a.

О КОМПАНИЈИ:

Нордеус је компанија која се бави развојем видео игара. Компанија је основана 2010. године у Београду, са циљем да милионима корисника пружи јединствено искуство у игрању најбољих онлајн игара. За врло кратак период компанија се проширила од једног трочланог тима до преок 150 запослених у три канцеларије, у Београду, Даблину и Лондону. Нордеус је званично најбољи европски гејминг стартап за 2011. годину и једна од најбрже растућих компанија у индустрији игара. Већ четири године, компанија је изабрана за најбољег послодавца у Србији и региону. Најигранија спортска игра на свету, „Top eleven”, има преко 10 милиона активних корисника месечно и 5 милиона активних играча дневно на друштвеној мрежи Фејсбук, на Андроид и iOS уређајима.