ОГ-П9 - Пројекат из Дигиталног управљања претварачима и погонима
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Пројекат из Дигиталног управљања претварачима и погонима | |||
Акроним | ОГ-П9 | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | модул Енергетика | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 2.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | ||||
Циљеви изучавања предмета | Дигитално управљање струјом, моментом и флуксом електричних погона. Управљање трофазним транзисторским инвертором, ширинска модулација. Регулатори струје. Мерење и реконструкција сигнала. Управљање моментом. Параметарска осетљивост, прилагођење. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Овладавање теоријом и имплементацијом дигиталног управљања струјом, моментом и флуксом. Оспособљавање студената за анализу и пројектовање система за дигитално управљање. Пројектовање, имплементација, кодирања и евалуација. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Један уводни час. | |||
Садржај практичне наставе | Лабораторијске вежбе на експерименталној поставци. Увид у основне елементе система, посматрање карактеристичних облика релевантних величина у току рада. Уношење програмабилних параметара, асистирано извођење експеримента. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
0 | 2 | |||
Методе извођења наставе | Уводна предавања, израда пројекта, усмено испитивање. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 20 | |
Практична настава | 20 | Усмени испит | 20 | |
Пројекти | 10 | |||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари | 0 |