13Е091ЕЈ1 - Енглески језик 1
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Енглески језик 1 | |||
| Акроним | 13Е091ЕЈ1 | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 2.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Студенти би требало да поседују ниво знања енглеског језика на средњем ка вишем средњем нивоу. | |||
| Циљеви изучавања предмета | Комуницирање о науци и технологији у широком распону различитих тематских области електротехнике. Развијање вештина слушања, говорења, читања и писања. Поређење писаних и усмених информација, писање кратких описа и објашњења компоненти и процеса. Решавање изазовних и креативних комуникативних проблема користећи језичке вештине. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог курса, студенти ће бити кадри да: - разумеју нативне говорнике који разговарају о свом послу и студијама, - остваре комуникацију о темама из електротехнике, - разумеју текстове (дијаграме, графиконе, табеле) - напишу описе и објашњења компоненти и процеса - пишу пословну електронску пошту као и електронску пошту у вези са студијама | |||
| Садржај предмета | ||||
| Линк ка страници предмета | http://engleski.etf.rs/ | |||
| Линк ка предавањима | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3AL9WIyqznWYJh3SNarIUTWw2ElSgDj5_C-QQ6KZExj8U1%40thread.tacv2/conversations?groupId=5e6e62e3-d44e-4cf4-8ae0-fe377915f44b&tenantId=1774ef2e-9c62-478a-8d3a-fd2a495547ba | |||
| Садржај теоријске наставе | Структурни, функционални, текстуални и дискурсни аспекти енглеског у електротехници. Дескриптивна граматика енглеског језика: именице, заменице, детерминатори, придеви, глаголи, прилози, везници, структура реченице. Принципи писања стручног пројекта на енглеском језику и прављења Power Point презентације на тему из електротехнике. | |||
| Садржај практичне наставе | Активности за вежбање флуентности и прецизности. Провера да ли студенти разумеју граматички и лексички садржај лекција. Реалистичне активности слушања у вези са енглеским у електротехници. Увежбавање релевантног енглеског вокабулара електротехнике у контексту. Остваривање писане и усмене комуникације у вези са темама из електротехнике, праћеним Power Point презентацијама. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | ||||
| Методе извођења наставе | Комбинација различитих метода: аудиолингвалне методе, методе „потпуне физичке реакције“, комуникативни методе, методе функционално-појмовног приступа. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 40 | |
| Практична настава | Усмени испит | 30 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 10 | |||

