13Д091ФЈ - Француски језик
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Француски језик | |||
| Акроним | 13Д091ФЈ | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | докторске академске студије | |||
| Наставник (предавач) |
| |||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Студенти би требало да поседују ниво знања енглеског језика на вишем нивоу. | |||
| Циљеви изучавања предмета | Усвајање преноса информација из текста у дијаграм и дељење те информације са другим студентима. Обука за усмену размену информација у вези са електротехником. Организовање и писање детаљних описа процеса. Обука студената да закључују повезивањем онога што су прочитали са оним што већ знају. Повезивање чињеница и идеја да би се сачинило кратко објашњење. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог модула, студенти би требало да буду у стању да: - преносе информације из текста у дијаграм и подели те информације са другим студентима, - усмено размене информације у вези са електротехником, - организују и напишу детаљан опис процеса, - закључују повезивањем онога што су прочитали са оним што већ знају, - повезују чињенице и идеје да би сачинили кратко објашњење | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Релативне клаузе, сложенице, конектори. Ревизија бројивих и небројивих именица, чланови, именичке фразе, фразални глаголи, модали. Употреба узрочних глагола. Преношење информација из графикона у табелу. Поређење и контрастирање у писању аудио и видео записа. Правила читања дијаграма и текста за објашњење неког процеса. | |||
| Садржај практичне наставе | Причање и писање о рачунарским апликацијама у области електротехнике. Усмене вежбе: класификовања различитих уређаја, распитивање о рачунарима и рачунарским перформансама. Презентација о принципу рада осцилоскопа, или неког другог уређаја. Групне дискусије на тему из електротехнике. Рад у паровима: презентације и домаћи задаци. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 6 | ||||
| Методе извођења наставе | Методе критичког размишљања, активне методе, методе које развијају вештине размишљања вишег реда. Методе „учионице брзог покрета“. Методе хуманистичке психологије. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 50 | |
| Практична настава | 0 | Усмени испит | 20 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 20 | |||

