13Д081ММФ - Математичко моделовање физичко-техничких процеса
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Математичко моделовање физичко-техничких процеса | |||
| Акроним | 13Д081ММФ | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | докторске академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 9.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Математика 1, Математика 2 | |||
| Циљеви изучавања предмета | Оспособљавање кандидата за самостално постављање и решавање проблема из области моделовања процеса у науци и техници. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Знање и способност кандидата за самостално постављање и решавање проблема из области моделовања процеса у науци и техници. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Увод у математичко моделовање. Основни појмови. Примери из науке и технике. Квалитативна анализа диференцијалних једначина и парцијалних једначина. Варијациони рачун. Основи приближних метода решавања проблема. Метод коначних разлика. Метод коначних елемената. Напомена: у зависности од изборног подручја студија кандидата садржај предмета битно се прилагођава његовим реалним математичким потребама. | |||
| Садржај практичне наставе | ||||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 6 | ||||
| Методе извођења наставе | Традиционална предавања на табли. Могућна је и менторска настава. У том случају, за сваког кандидата биће направљен посебан програм, зависно од предзнања и области из које ради докторат. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 20 | |
| Практична настава | 0 | Усмени испит | 30 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 0 | |||
| Семинари | 40 | |||

