13Д071МКЕ - Метод коначних елемената у електромагнетици
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Метод коначних елемената у електромагнетици | |||
| Акроним | 13Д071МКЕ | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | докторске академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 9.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Нема. | |||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање са основима анализе електромагнетских поља методом коначних елемената.Увод у истраживачки рад. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Познавање и разумевање напредне теорије основа нумеричке електромагнетике. Способност за писање модерног софтвера за прорачун електромагнетских поља методом коначних елемената. Утренираност у ефикасном и компетентном моделовању и симулацији сложених електромагнетских структура методом коначних елемената. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Диференцијалне једначине електромагнетског поља и гранични услови. Варијациони метод и метод тежинских остатака. Скаларни и векторски коначни елементи. Просторна дискретизација. Анализа затворених (таласоводи и резонантне шупљине) и отворених (антене) структура. Апсорбујући гранични услови и вештачки апсорбери. Хибридизација метода коначних елемената са другим методима. | |||
| Садржај практичне наставе | Студентски пројекти. Анализа и презентација публикованих радова. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 6 | ||||
| Методе извођења наставе | Предавања. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 0 | |
| Практична настава | 0 | Усмени испит | 30 | |
| Пројекти | 70 | |||
| Колоквијуми | 0 | |||
| Семинари | 0 | |||

