13Д051КЕС - Класификација и естимација сигнала
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Класификација и естимација сигнала | |||
Акроним | 13Д051КЕС | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | ||||
Тип студија | докторске академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 9.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | нема | |||
Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета је да студенти овладају техникама за класификацију и естимацију сигнала. То подразумева да након аквизиције реалних физичких сигнала умеју да изврше нормализацију, префилтрацију, обраду у временском или фреквенцијском домену, естимацију параметара у параметарским моделима сигнала, или њихову класификацију сa претходно дефинисаним бројем могућих класа и карактеризацијом тих класа. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Очекивани исходи предмета су да студенти овладају следећим вештинама: спецификација система за аквизицију аудио, видео и других физичких сигнала, пројектовање система за обраду ових сигнала, пројектовање естиматора ових сигнала, пројектовање класификатора за клаисфикацију ових сигнала. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Концепт вероватноће; Дистрибуције случајних променљивих и вектора; Случајни процеси; Статистичка теорија одлучивања; Параметарска естимација; Филтрација; Репрезентација сигнала; Детекција и естимација параметара; Технике тестирања хипотеза; Пројектовање параметарских и непараметарских класификатора. | |||
Садржај практичне наставе | нема | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
6 | ||||
Методе извођења наставе | предавања | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 0 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 70 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 0 | |||
Семинари | 30 |