13Д031ПВО - Просторно - временска обрада сигнала
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Просторно - временска обрада сигнала | |||
| Акроним | 13Д031ПВО | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | докторске академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 9.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Положен испит Антенски низови у телекомуникационим системима (МС1АНТ) | |||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање са принципима, теоријским концептима и алгоритмима за обраду и процену параметара мултикорисничких сигнала на сензорским низовима. Оспособљавање за самостални научно-истраживачки рад у овој области. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Очекује се да студенти савладају теоријске основе просторно-временске обраде сигнала са сензорских низова и да буду оспособљени за самостални истраживачки рад у овој области. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Увод у теорију сензорских низова. Mодели сигнала на сензорским низовима. Технике за локализацију извора сигнала. Просторно-временски модели канала. МИМО соундери канала, Принципи здруженог просторно-временског spectrum sensinga. Принципи мониторисања електромагнетског спектра. Методе за кохерентну локалиѕацију у UWB и масивним МИМО системима. | |||
| Садржај практичне наставе | Вежбе, струдијски истраживачки рад | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 6 | ||||
| Методе извођења наставе | Предавања, консултације, самосталан рад, практичан рад | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 50 | |
| Практична настава | 0 | Усмени испит | 20 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 0 | |||
| Семинари | 30 | |||

