ОФ2ОО2 - Објектно-оријентисано програмирање 2
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Објектно-оријентисано програмирање 2 | |||
| Акроним | ОФ2ОО2 | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | модул Физичка електроника | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) |
| |||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Не постоји формалан услов, али је oчекивано да студент познаје градиво предмета ОФ2OO1. | |||
| Циљеви изучавања предмета | Разумевање и овладавање напредним концептима објектно-оријентисаног програмирања, као и основним концептима конкурентног и догађајима вођеног програмирања, уз њихову примену на језицима Јава и C#. Овладавање елементима програмирања вишенитних апликација са графичким корисничким интерфејсом. Разумевање концепата платформе .NET. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент познаје напредне концепте ОО програмирања и основне концепте конкурентног и догађајима вођеног програмирања. Студент је способан да развија објектно-оријентисане вишенитне апликације са графичким корисничким интерфејсом на језику Јава. Студент познаје елементе вишејезичке .NET платформе и језика C#. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Преглед концепата програмирања на језику Јава. Виртуелна машина и међукод. Класе. Извођење. Интерфејси. Угнежђени типови. Изузеци. Нити и конкурентно програмирање. Графички кориснички интерфејс (пакет awt). Компоненте (зрна) Јаве. Платформа .NET. Елементи језика C#. Типови података у језику C#. Разлике C# у односу на Јаву. | |||
| Садржај практичне наставе | Аудиторне, лабораторијске показне и лабораторијске контролне вежбе. Домаћи задаци. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 3 | 2 | 1 | ||
| Методе извођења наставе | Предавања и аудиторне вежбе се држе уз електронске презентације. На предавањима се уводе концпети и излаже дефиниција језика Јава и C#, док се на аудиторним вежбама демонстрирају практични примери објектно-оријентисаног програмирања на језицима Јава и C#. Лабораторијске вежбе су подељене на показне и контролне. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 40 | |
| Практична настава | 20 | Усмени испит | 0 | |
| Пројекти | 0 | |||
| Колоквијуми | 40 | |||
| Семинари | 0 | |||

