МС1САМ - Софтверски алати у микроталасној техници
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Софтверски алати у микроталасној техници | |||
| Акроним | МС1САМ | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | модул Микроталасна техника | |||
| Тип студија | мастер академске студије | |||
| Наставник (предавач) |
| |||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | ПРЕДМЕТ ДО САДА НИЈЕ ПОЛАГАО НИ ПОЛОЖИО НИЈЕДАН СТУДЕНТ. ПРЕДМЕТ СЕ ГАСИ. | |||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање са софтверским алатима у микроталсној техници. Повезивање теоретског знања са практичним микроталсним инжењерским проблемима и решавање тих проблема кроз симулације у одговарајућим софтверским алатима. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Овладавање софтверским алатима у микроталасној техници и оспособљавање за њихову примену у решавању микроталасних инжењерских проблема. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Историјски преглед CAD алата у микроталасној техници. Упознавање са софтверским алатима: Touchstone, Linpar, Matpar, MWO, WIPL-D Microwave, IE3D, ADS, Sonnet, CST Microwave studio, Concerto. Кратак опис теорије која стоји иза ових алата. | |||
| Садржај практичне наставе | Дизајн микроталасног појачавача у алату МWO. Дизајн микроталасног филтера у алату WIPL-D Microwave. Дизајн вишеслојне LTCC структуре и верификација у алатима Linpar, MWO i WIPL-D Microwave. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 3 | 1 | |||
| Методе извођења наставе | Предавања, вежбе, самостални пројекти | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 50 | |
| Практична настава | 50 | Усмени испит | 0 | |
| Пројекти | 0 | |||
| Колоквијуми | 0 | |||
| Семинари | 0 | |||

