Навигација

ДС2ОМС - Обрада мултимедијалних сигнала

Спецификација предмета
НазивОбрада мултимедијалних сигнала
АкронимДС2ОМС
Студијски програмЕлектротехника и рачунарство
Модулмодул Телекомуникације
Тип студијадокторске академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ9.0Статус предметаизборни
      Условљност другим предметиманема
      Циљеви изучавања предметаУпознавање студената са основним својствима мултимедијалних сигнала и начинима њихове обраде.
      Исходи учења (стечена знања)Студенти треба да се оспособе да користе процеисрање мултимедијалних сигнала у различитим апликацијама.
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеОсновни мултимедијални стандарди. Анализа облика, текстуре и боје. Суперрезолуција. Интелигентна обрада мултимедијалних сигнала. Анализа текста у мултимедијалном материјалу. Аудио и видео моделовање и претраживање. Анотација и едитовање. Екстракција обележја кључних слика (key-frames). Детекција промене кадрова (shot-boundary detection) у видео сигналу. Претраживање мултимедијалне базе.
      Садржај практичне наставенема
      Литература
      1. Amit_K. Roy-Chowdhury, Bi Song, Camera Networks The Acquisition and Analysis of Videos over Wide Areas, Morgan&Claypool, 2012.
      2. L. Guan, S.-Y. Kung, J. Larsen, Multimedia Image and Video Processing, CRC Press, 2001.
      3. D. Rocchesso, Introduction to Sound Processing, Universita di Verona, 2003
      4. T. A. Wysocki, B. Honary, B. J. Wysocki (Eds), Signal Processing for Telecommunications and Multimedia, Springer, 2005
      5. Актуелни чланци из часописа
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      6
      Методе извођења наставепредавања и аудиторне вежбе
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања0Писмени испит70
      Практична настава0Усмени испит0
      Пројекти0
      Колоквијуми30
      Семинари0