13Е091ЕЈ2 - Енглески језик 2
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Енглески језик 2 | |||
| Акроним | 13Е091ЕЈ2 | |||
| Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 2.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Студенти би требало да поседују ниво знања енглеског језика на средњем ка вишем средњем нивоу. | |||
| Циљеви изучавања предмета | Решавање изазовних и креативних комуникативних проблема користећи језичке вештине: слушање, говорење, читање и писање. Представљање вокабулара високог приоритета који се усредсређује на описивање електротехничких појава на енглеском језику у усменом и писаном облику. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог курса, студенти ће бити кадри да: - пишу електронску пошту у вези са студијама као и пословну електронску пошту, - напишу описе и објашњења компоненти и процеса у електротехници, - разумеју текстове, дијаграме, графиконе, табеле, - остваре писану и усмену комуникацију о темама из електротехнике, - разумеју нативне говорнике који разговарају о свом послу и студијама | |||
| Садржај предмета | ||||
| Линк ка страници предмета | http://engleski.etf.rs/ | |||
| Садржај теоријске наставе | Презентовање научног и стручног садржаја да би се генерисао ефикаснији језички учинак. Структурни, функционални, текстуални и дискурсни аспекти енглеског у електротехници. Принципи писања стручног пројекта на енглеском језику и стварања Power Point презентације на тему из електротехнике. | |||
| Садржај практичне наставе | Увежбавање разумевања граматичког и лексичког садржаја лекција. Реалистичне активности слушања у вези са енглеским у електротехници. Увежбавање релевантног енглеског вокабулара електротехнике у контексту. Остваривање писане и усмене комуникације у вези са темама из електротехнике, праћеним Power Point презентацијама. Активности за вежбање флуентности и прецизности. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | ||||
| Методе извођења наставе | Комбинација различитих метода: аудиолингвалне методе, методе „потпуне физичке реакције“, комуникативнe методе, методе функционално-појмовног приступа | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 40 | |
| Практична настава | 0 | Усмени испит | 30 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 0 | |||
| Семинари | 10 | |||

