13С112ОО2 - Објектно оријентисано програмирање 2
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Објектно оријентисано програмирање 2 | |||
| Акроним | 13С112ОО2 | |||
| Студијски програм | Софтверско инжењерство | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан | |
| Условљност другим предметима | Не постоји формалан услов, али је oчекивано да студент добро познаје градиво предмета 13С112ОО1 (Објектно оријентисано програмирање 1). | |||
| Циљеви изучавања предмета | Разумевање и овладавање напредним концептима објектно оријентисаног програмирања, као и основним концептима конкурентног и догађајима вођеног програмирања, уз њихову примену на језику Јава. Овладавање елементима програмирања вишенитних апликација са графичким корисничким интерфејсом. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент познаје напредне концепте ОО програмирања и основне концепте конкурентног и догађајима вођеног програмирања. Студент је способан да развија објектно оријентисане вишенитне апликације са графичким корисничким интерфејсом на језику Јава. Студент користи интегрисана окружења за развој програма на језику Јава. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Линк ка страници предмета | https://rti.etf.bg.ac.rs/rti/ir2oo2/ | |||
| Садржај теоријске наставе | Преглед концепата програмирања на језику Јава. Виртуелна машина и међукод. Класе и објекти. Наслеђивање. Интерфејси. Изузеци. Угнежђени типови. Ламбда изрази. Нити и конкурентно програмирање. Генерици. Графички кориснички интерфејс и догађајима вођено програмирање. Компоненте на Јави. Датотеке. | |||
| Садржај практичне наставе | Аудиторне, лабораторијске показне и лабораторијске контролне вежбе. Домаћи задаци. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | 1 | ||
| Методе извођења наставе | Предавања и аудиторне вежбе се држе уз електронске презентације. На предавањима се уводе концeпти и излаже дефиниција језика Јава, док се на аудиторним вежбама демонстрирају практични примери објектно оријентисаног програмирања на језику Јава. Лабораторијске вежбе су подељене на показне и контролне. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 30 | |
| Практична настава | 50 | Усмени испит | 0 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 20 | |||
| Семинари | 0 | |||

