13Е082ДИФ - Диференцијалне једначине
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Диференцијалне једначине | |||
Акроним | 13Е082ДИФ | |||
Студијски програм | Електротехника и рачунарство | |||
Модул | ||||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | Нема | |||
Циљеви изучавања предмета | - Упознавање студената са основним концептима система обичних диференцијалних једначина, теорије стабилности, парцијалних диференцијалних једначина и Фоуриер-ов метод. - Разумевање примене система линеарних диференцијалних једначина и парцијалних једначина у решавању практичних проблема. - Оспособљавање студената за решавање практичних проблема помоћу теорије диференцијалних једначина | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент је способан да примењује теорију диференцијалних једначина и теорију парцијалних једначина у проблемима из електротехнике | |||
Садржај предмета | ||||
Линк ка страници предмета | https://dif.etf.bg.ac.rs/ | |||
Линк ка предавањима | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3akfiPMTmSeMbrSnkrf94xgeZPO_HVcSEAhXrqVfPIP9k1%40thread.tacv2/conversations?groupId=6cc7f34b-582d-41b1-a258-6cd58d5543f3&tenantId=1774ef2e-9c62-478a-8d3a-fd2a495547ba | |||
Садржај теоријске наставе | Систем обичних диференцијалних једначина. Систем линеарних диференцијалних једначина. Систем линеарних једначина са константним коефицијентима. Парцијална једначина . Кошијево решење квази-линеарне једначине. Метод карактеристика. Фуријеов је метод раздваја променљивих. Примена диференцијалних једначина у електротехници. | |||
Садржај практичне наставе | Студент проучава и утврђује знање са предавања решавајући задатке из система диференцијалних једначина као и парцијалних једначина | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 1 | 0.5 | ||
Методе извођења наставе | Комбинација традиционалне наставе на табли, коришћење слајдова. 15 сати наставе + 15 сати вежби на табли + 7,5 сати консултација у вези са домаћим задацима, испит на крају наставе. Студенти би требало да проведу 42 сати у учењу и решавању вежбе самостално, 1,5 сати недељно током семестра и додатних 20 сати касније. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 0 | Писмени испит | 70 | |
Практична настава | 0 | Усмени испит | 0 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари | 0 |