13S091EJV3 - Engleski jezik - viši
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Engleski jezik - viši | |||
| Akronim | 13S091EJV3 | |||
| Studijski program | Softversko inženjerstvo | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljnost drugim predmetima | Jezička kompetencija na srednjem ili višem nivou | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Razvoj kompetencija jezika struke u oblasti računarstva i informatike | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Poznavanje relevantnog vokabulara i sintakse struke; sposobnost imenovanja i klasifikovanja ključnih pojmova; sposobnost analize i pisanja stručnog teksta i podataka; spremnost za konkurisanje za stipendije, programe, prakse i poslove na engleskom jeziku. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Link ka stranici predmeta | https://eng.etf.bg.ac.rs/ | |||
| Sadržaj teorijske nastave | Osnovni pojmovi iz oblasti matematike i inženjerstva; glagolski oblici i pasivne konstrukcije; upotreba determinatora/člana; kondicionalne konstrukcije; građenje reči. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Čitanje, pisanje i diskutovanje o temama kao što su: akademske i profesionalne prilike (prijave, biografije i sl.), tumačenje podataka, pogotovo grafikona, vrste i funkcije računara, internet itd. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | ||||
| Metode izvođenja nastave | Gramatičke i leksičke vežbe, diskusije, čitanje i analiza teksta, vežbe pisanja, kombinacija plenarnih, grupnih i individualnih aktivnosti | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | 34 | ||
| Praktična nastava | Usmeni ispit | |||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 66 | |||
| Seminari | ||||

