Навигација

13Е091ЕЈ2 - Енглески језик 2

Спецификација предмета
НазивЕнглески језик 2
Акроним13Е091ЕЈ2
Студијски програмЕлектротехника и рачунарство
Модул
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ2.0Статус предметаизборни
      Условљност другим предметимаСтуденти би требало да поседују ниво знања енглеског језика на средњем ка вишем средњем нивоу.
      Циљеви изучавања предметаРешавање изазовних и креативних комуникативних проблема користећи језичке вештине: слушање, говорење, читање и писање. Представљање вокабулара високог приоритета који се усредсређује на описивање електротехничких појава на енглеском језику у усменом и писаном облику.
      Исходи учења (стечена знања)По завршетку овог курса, студенти ће бити кадри да: - пишу електронску пошту у вези са студијама као и пословну електронску пошту, - напишу описе и објашњења компоненти и процеса у електротехници, - разумеју текстове, дијаграме, графиконе, табеле, - остваре писану и усмену комуникацију о темама из електротехнике, - разумеју нативне говорнике који разговарају о свом послу и студијама
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеПрезентовање научног и стручног садржаја да би се генерисао ефикаснији језички учинак. Структурни, функционални, текстуални и дискурсни аспекти енглеског у електротехници. Принципи писања стручног пројекта на енглеском језику и стварања Power Point презентације на тему из електротехнике.
      Садржај практичне наставеУвежбавање разумевања граматичког и лексичког садржаја лекција. Реалистичне активности слушања у вези са енглеским у електротехници. Увежбавање релевантног енглеског вокабулара електротехнике у контексту. Остваривање писане и усмене комуникације у вези са темама из електротехнике, праћеним Power Point презентацијама. Активности за вежбање флуентности и прецизности.
      Литература
      1. Đurić, Miloš D. (2014): English for Electrical Engineering - Modules 1 and 2. Belgrade: Academic Mind and Faculty of Electrical Engineering
      2. Eckersley, C. E. and J. M. Eckersley (1967): A Comprehensive English Grammar, London: Longman
      3. Hutchinson, T. and A. Waters (1993): Interface - English for Technical Communication. London: Longman
      4. Glendinning, E. H. and J. McEwan (2001): Oxford English for Electronics, Oxford: Oxford University Press
      5. Ibbotson, M. (2008): Cambridge English for Engineering, Cambridge: Cambridge University Press
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      2
      Методе извођења наставеКомбинација различитих метода: аудиолингвалне методе, методе „потпуне физичке реакције“, комуникативнe методе, методе функционално-појмовног приступа
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања20Писмени испит40
      Практична настава0Усмени испит30
      Пројекти
      Колоквијуми0
      Семинари10