Навигација

13Е091ЕЈ1 - Енглески језик 1

Спецификација предмета
НазивЕнглески језик 1
Акроним13Е091ЕЈ1
Студијски програмЕлектротехника и рачунарство
Модул
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ2.0Статус предметаизборни
      Условљност другим предметимаСтуденти би требало да поседују ниво знања енглеског језика на средњем ка вишем средњем нивоу.
      Циљеви изучавања предметаКомуницирање о науци и технологији у широком распону различитих тематских области електротехнике. Развијање вештина слушања, говорења, читања и писања. Поређење писаних и усмених информација, писање кратких описа и објашњења компоненти и процеса. Решавање изазовних и креативних комуникативних проблема користећи језичке вештине.
      Исходи учења (стечена знања)По завршетку овог курса, студенти ће бити кадри да: - разумеју нативне говорнике који разговарају о свом послу и студијама, - остваре комуникацију о темама из електротехнике, - разумеју текстове (дијаграме, графиконе, табеле) - напишу описе и објашњења компоненти и процеса - пишу пословну електронску пошту као и електронску пошту у вези са студијама
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеСтруктурни, функционални, текстуални и дискурсни аспекти енглеског у електротехници. Дескриптивна граматика енглеског језика: именице, заменице, детерминатори, придеви, глаголи, прилози, везници, структура реченице. Принципи писања стручног пројекта на енглеском језику и прављења Power Point презентације на тему из електротехнике.
      Садржај практичне наставеАктивности за вежбање флуентности и прецизности. Провера да ли студенти разумеју граматички и лексички садржај лекција. Реалистичне активности слушања у вези са енглеским у електротехници. Увежбавање релевантног енглеског вокабулара електротехнике у контексту. Остваривање писане и усмене комуникације у вези са темама из електротехнике, праћеним Power Point презентацијама.
      Литература
      1. Đurić, Miloš D. (2014): English for Electrical Engineering - Modules 1 and 2. Belgrade: Academic Mind and Faculty of Electrical Engineering
      2. Eckersley, C. E. and J. M. Eckersley (1967): A Comprehensive English Grammar, London: Longman
      3. Ibbotson, M. (2008): Cambridge English for Engineering, Cambridge: Cambridge University Press
      4. Glendinning, E. H. and J. McEwan (2001): Oxford English for Electronics, Oxford: Oxford University Press
      5. Hutchinson, T. and A. Waters (1993): Interface - English for Technical Communication, London: Longman
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      2
      Методе извођења наставеКомбинација различитих метода: аудиолингвалне методе, методе „потпуне физичке реакције“, комуникативни методе, методе функционално-појмовног приступа.
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања20Писмени испит40
      Практична наставаУсмени испит30
      Пројекти
      Колоквијуми
      Семинари10